ett halvår.

För lite mer än ett halv år sedan, rättare sagt natten mellan 20 och 21 så blev jag den lyckligaste på jorden igen.
Även fast att jag räknar att vi blev tillsammans den 23 var det trots allt några dagar tidigare vi kom överens om att försöka igen.

Jag minns allt, varenda liten sekund av den natten, varenda litet ord, varenda litet andetag.
"Jag saknar dig"

Hur mitt liv bara tog total vändning på 2 sekunder var helt rubbat. Jag kan inte förstå vart du fick modet ifrån, jag själv är och förblir aldeles för feg för sånt.
Gud vad jag grät den natten, jag var så lättad och glad.

Jag ångrar inte en enda sekund av detta halvår, jag älskar dig David Axel Sebastian Sandberg. Av hela mitt hjärta.


Postat av: Bergström

Men Ponta-jävel ska bo kvar men jag ska ha dej i tankarna om han får för sej att lyfta sitt arsle & flytta med mej. Det är en 2:a kostar 2000:-/mån men har SVINDYR el (av nån konstig anledning)

2010-03-07 @ 20:48:30
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: