Kärlek

är nog sånt jag bara kan skriva om när klockan börjar närma sig halv två på natten.
Hur otroligt är inte kärlek egentligen? Hur underbart känns det inte egentligen att bli älskad av någon och att älska någon?
Jag älskar dig David så otroligt mycket, varje liten sekund med dig är som en hel evighet. Jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig. Det är med få människor jag kan känna mig så befriad mentalt och bara vara. Att bli omtyckt för den man är, så himla värt! Så som det har känts dessa 5 fantastiska månader skulle jag kunna leva med resten av mitt liv, känns så sjukt att tänka så men det är så det känns.
Att få höra att man är älskad är en sådan magiskt känsla att alla rosa moln i hela världen kan stoppas upp i arslet, det är så mycket mer. Det är äkta.
Avskrivning klar.
David Sebastian Axel Sandberg 1991/Maj/05
<3
Anna Bengtsson 1992/Jan/06
2009/Aug/23 - min bara min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: