SÄLEN!

Jaha hemma från sälen nu sen några dagar tillbaka, lite trög med uppdateringen kan jag väll erkänna men men bättre sent än aldrig :D

Kalas bra har det vart, bastat och druckigt sprit (fint)
Ökade mitt snusintag iallfall, på vägen upp gick det åt 1½ dosa :o ALDELES för mycket...
Hade totalt 6 dosor, jajamensan de var slut när jag kom hem.

Iallfall så hade jag hur trevligt som helst! Var på experium en kväll och badade i vattenlandet där. Utomhuspoolen var sååå nice! :D Sjukt mysigt med 15 minus och typ 30 i vattnet - det ska jag skaffa mig! :)

Skidor åkte vi ju såklart med, i skogen, i svartabackar, i röda, blå, gröna etc etc. SJUKT skoj! Skrattade som ett as varje dag åt Farne och Hannas vurpor i skogen. Så kommer bli iallfall 50 år äldre nu tack vare dom. Mee lajk

Förövrigt så åkte jag snowboard också, sjuuukt skoj! Måste bli fler gånger absolut! Fast vurpade ett X antal gånger men det gick rätt bra för att vara för första gången. Jag o Hanna testade ankarliften med, hahah gick kalas bra tills vi kom upp - då vurpa vi! Hahaha pinsamt värre, satt en tjej vi spanat in som var jätte duktig på snowboard brevid liften /trodde jag skulle dö med andra ord men vafan bjöd på det :)

Har värdens bästa pojkvän.

Kan ju uppdatera vad som hänt nu också - David är på semineringskurs i Mariestad och kommer hem på onsdag kväll, saknar honom otroligt mycket. Har aldrig älskat nån så mycket som nu. Galet!
David har fått mig att köpa massageolja, jäkla bög.
Jag är hobby piercare
Hobby frisör (färgar hår)
och hobby massör
jag är en hobbit hela jag ^^

Har även insett att jag ligger efter utav bara fan i skolan - SKÄMMES!
Och jag ska skriva på lägenhetskontrakt på onsdag, YES *hoppa av lycka*
Ne nu ska Kim locka mittt hår, over and out bitches


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: