SHOPPA!

Ja som ni ser så är jag sjukt sugen på att mjölka ur mitt konto lite, men har inte kommit ut så mycket ännu tycker jag. Får desutomde lön i slutet av februari på ett par tusen. MMHHUMS
Men jag har nog insett att jag är helt frälst i kjolar, en sorts svaghet. Är dock besviken över Gina Tricots utbud på webben. Fast gör i och för sig inte så mycket, är så less på deras ur usla kvalité. Köpte till jul tre par spets trosor á boxer. Två tvättar och det är REDAN hål i spetsen, inte vid sömmar/kantrer utan mitt på rumpan. Så nej tack, ska invenstera i ett par bättre och en en eller två nya BHar (och i samma veva få dödsdomen "Anna Bengtsson du har just ökat 5 cm i omkrets + en strl i BH" - 75F har aldrig vart okej, det är bara dyrt och neeej)
Hoppas det är nått ni får upp ögonen för, annars överlever jag om ni inte gör det (;
Tjohop!!
Kläderna:
1. Monki 250:-
2. Monki 250:-
3. HM ?:-
4. HM ?:-
5. HM ?:-
6. Monki 250:-
7. Monki 250:-
8. Monki 250:-
Kort o gott, jag lööööv Monki (även fast att de mestadels bara har supersize t-shirtar o tröjjer som sitter lika bra som ett bak-o-fram vänt koarsle)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: