10 minuter

kvart till friheten! Ja eller 10 minuter kvar på religionen vill säga, sen så blir det psykologi ^^
Idag ska jag väll kanske bege mig till Fendi om Victoria inte skulle till G-by och träna för Ottosson, tror hon ska göra det efter som att det är fint väder :)

Mellie ska jag bara ut och gå lite med idag, vila hjärnan lite så att säga ;)

Btw! Jag tror jag håller på att bli dement, på riktigt! Igår glömde jag att jag hade utsläppet på Nygård (eller snarare jag trodde att jag hade det idag) så hästarna kom ut vid halv 2 *fyyyy*.
Idag så hade jag lagårn, bara det att jag hade inte en tanke på det igår kväll när jag gick och la mig så imorse var jag 1 timme försenad till mjölket. Ack o ack, vart är jag påväg?! What so ever så gick mjölket kalas bra de typ 5 korna jag satte på maskinen på höhö ^^ Kor kanske är lite roligt trots allt?
Får väll se om det går lika bra i eftermiddag, wish me luck ;)

Jag vill ha fredag samtidigt som jag inte vill ha fredag
Jag vill gräva en grop, en djup jävel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: