Aj aj.

Fan om det är blindtarmen som ömmar, då dör jag seriöst!

I fredags fick jag jätte ont över blindtarm/den enda äggstocken och det ger sig inte. Det ömmar lix vid tryck, skönt är det inte iallfall!

Imorgon är det projektredovisning så jag vet vad jag ska göra hela natten och det är P L U G G A inte alls skoj
:( Men power pointen är färdig iallfall och jag känner mig hyffsat säker på vad jag ska säga, det är ju trots allt ett ämne jag är rätt duktig på. Texten är det lite värre med, men ska ner och hämta en bok om unghästar nu sådär i sista minuten :D

Har fått lite personliga saker avklarade med, herregud Anna Bengtsson you're nuts! Vill bli normal, se bra saker i allt och inte bara problem och krav.

Ikväll kommer Jocke också, det ska bli trevligt! Sålänge han inte mun hugger mig allt för hårt vilket han gjorde igår när vi åkte hem... Han kallade mig ful - det gjorde ont!

Blä blä blä, vill sluta NU! För på kvällens meny står det:
- Äta pizza med Roos, Pär och Lill-Larsson
- Åka till stallet och mocka etc.
- Plugga
- Vara social med Jocke Bacon

Känns som en rätt okej kväll :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: