En vanlig jävla fredag.

Förutom att jag har alldeles för lite tid och alldeles för mycket att göra.
Idag ska jag och borde jag göra följande:
- Åka och rida Fendi
- Träna Bonnis för Carina K.
- Träna Mellie
- Plugga
- Dricka
- Vara allmänt full och odräglig.

Problemet är följande:
- Åka och rida Fendi och träna Bonnis frontalkrokar så in i helvete och jag har tackat ja till båda utan att använda hjärnan.
- Plugga och dricka nuddar vid varann, med lite tips och trix kan det gå rätt bra faktiskt.

Vi får se hur det löser sig :)

Hjärtat rusar.
Hjärnan går på högvarv
Sorgen, ångern och ångesten tar över.
Av ditt namn, fem enkla bokstäver händer allt detta
på bråkdelen av en blott sekund och jag dör inombords.
Att vilja så gärna men inte kunna.
Jag svarar och ångrar mig i samma sekund,
nu är jag fast, jag kommer vänta på nästa gång.
Fast, det var ju det jag inte ville vara.

Telefonen plingar, snälla säg att det är han,
men varför denna förhoppning?
Jag borde ha lärt mig av denna gång.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: