Fläskfärs!

So maybe I'm a masochist
I try to run but I don't wanna ever leave
'Til the walls are goin' up
In smoke with all our memories

Fan vad snäll och aktiv jag vart idag!
- Släppt ut och mockat i stallet
- Stalkat Kajsa i lagårn (ganska mysigt!)
- Gjort våfflor åt Åke :D Han blev glad hihi
- Paketerat fläskfärs åt Kajsa som har sjukt mycket att göra, hon kommer få magsår m'nskan!
- Tvättat åt Ricky som åker till Gran Canaria imorgon :D

Jamen lixom hur effektiv kan man bli dagen efter fest?
Oh herregud ja, FESTEN!
Först stack vi till någon på förfest där vi körde s&k. Jag och Emma var de mest lättfotade tydligen med 9 och 14 killar hahah! Aja med en halv flaska sprit i blodet drog vi mot Vimmerby, fy fan vilken jävla kö! Stod längsbak och insåg att nej jag kommer aldrig komma in här så jag gick runt och trängde mig in så jag stod framför vakten. Väl där blev det lite för mycket, minnen bubblade upp och folk knuffades så jag började stört lipa ^^' Vakten mer eller mindre skriker "Kom hit så får du gå in!" höhö :D

Inne så hittade jag Kalle och det var ju trevligt ;D Även lite annat folk man kände bla. Karin :)

Sen så stack jag och Emma iväg med två killar men blev utskickade lika fort så då gick vi tillbaka till Harrys där vi inte kom in igen så vi gick till Palma där jag senare glömde kvar min väska (yeah bright!)

Imorse vare skumt, Kalle följde ju med till Hagelsrum. Haha vad pinsamt det var sen när Kajsa o/c kom ^^ Känns ju trots allt lite fel att släpa med sig grabben till exets arbetsplats. Men men, vem bryr sig egentligen?

Nu är jag fast på hagelsrum vilket iof. är rätt trevligt :) Vet inte när jag kommer här ifrån mer än att Bacon hämtar mig imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: