Miss Sofia.

Jag har en sån där kompis jag aldrig trodde mig finna, en sån där man blir aldeles varm inombord av att se.
Hela henne gör så att jag glömmer allt jag vill glömma och minnas det jag vill minnas.
Hon är rak, hon är ärlig och framför allt mig trogen.
Inget bullshit, inga krusiduller utan bara ren och skär sanning.

Ja det är väll så man vill ha det, jag strävar alltid efter raka svar.
Spelar ingen roll om det är sånt jag inte vill höra, det ska vara ärligt.
Kan bero på att jag är sån själv, jag uppfattas som elak men i själva verket säger jag bara den sanningen som ingen vill höra.

Att finna en person som är mig lik är underbart.

(Om vi bortser från att hon sällan skämtar om att fista folk så som jag göra - men det är okej!)


Postat av: Fröken

Genom eld

Bara för kväll

Håll den tänd

Vi kan gå I eld

2010-11-09 @ 16:20:54
URL: http://soofffiiiiaaaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: