Nationella - FULL!

Ja osså kommer man ju till dagen med stort D - det vill säga nationella. HUr genomtänkt är det att dricka kvällen innan egentligen och desutomde vara så packad så att man knappt minns vad man heter? Inte det inteligentaste jag gjort i mitt liv..

M E N jag gjorde det som smort, fy fasiken vad duktig jag var! VG - MVG är inte illa presterat såhär dagen efter men så är det att vara intelischent höhö.
Li däremot luktade sprit och fick den nobla äran att blåsa men icke hon var minsann nykter som vilken nykterist som helst :D

På kvällen sen så var det ju ölkväll hos Jalle, as trevligt och as kalas. FIN KVÄLL! Sen att jag hamnade i säng med Felix var ju en annan femma...

Btw. katten är fortfarande borta :(


Söta va? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: