Nationella.

Jamen så har man nu betat av ytterligare ett nationella prov, engelska B skriftliga. Jag vet inte om jag kan säga att det gick särskilt bra, kände mig rätt obekväm med ämnet "beroenden" men lyckades knåpa ihop en text på cirka 400 ord om snus och varför man inte änns ska prova. Aja kan nog räcka till ett G om jag har tur :) Då är jag nöjd iallfall...

Nu sitter jag och skriver på en svenska C uppsatts om det svenska varmblodet och det är ju inte sådär jätte intressant! Men nödvändigt, bara att tugga i sig.

När jag slutat om typ 1 timme så ska jag, Tove och Öltina ner till stallet. Tänkte slänga på träns idag och ta mig en promenad. Ska ju även trycka i henne 45 g medicin höhö!

Efter det blir det raka vägen in i duschen, fixa iordning sig för att sen dra på fest! Har två flaskor vin att kalasa på tillsammans med Kalle :) Känns rätt OK faktiskt, tyvärr har jag ju utfodringen imorgon men det ska nog gå vägen iallfall :D

Längtar så fruktansvärt mycket till helgen, ska till Hagelsrum och vara social med Ricky på fredag och sen på lördag blir det utgång i Vimmerby på gymnasiefest. Jag och en flaska absolut vaniljvodka HAHAHA kan knappast gå annat än åt helvete ^^ På söndag sedan ska jag och mina täcken pysa till Gamleby tillsammans med Daniel som så vänligt ville köra mig :D Hurra!

Aja ska väll återgå till arbetet nu kanske!
Ha det lika bra som jag nu, puss på er!

Langar bilden på magen jag lovade er haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: