Prinsessan på ärten.

Fy fan vad bra jag mår, hade awesome trevligt herrbesök igårkväll/natt det var mysigt :D Höhö.

Idag däremot så snöar och blåser det, det kan fan ta sig i daimen! Ringde veterinären imorse för Mellies svullna bakben som troligen beror på mugg. Så nu har jag fått feta jävla tuper med oralpasta jag ska trycka i henne - HURRA! Brottningsmatch på gång så att säga ;) Desutomde är hon nu installad på box men går kvar i lösdriften på dagarna. Känns rätt bra, ska efter att hippotrim behandlingen är avklarad börja löshoppa, äntligen ska jag få se vad damen går för!

Idag står det promenad ut i det fina vädret på menyn och mocka hennes jävligt skitiga box. Odjur ;)

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: