Torsdag - vit som snö!

Japp, nångång måste man ju ha en vit dag eller hur :D Så det blev massa plugg med li, middag hos tove (vi var försöktskaniner och åt det tove lagade efter som att tove slutat äta mat den olydiga ungen!) sen blev det ut och gasa med Tobbe tjock och Tina (GRATTIS TILL KÖRKORTET!) det var nice :D Efter att ha gasat runt i gamleby åkte vi till överum och vidare till Hyllela och sen åkte jag och tina hem. Klockan var då typ 12 och jag trodde jag skulle avlida.

"Country Roads, take me home
To the place I belong
West Virginia, mountain mama
Take me home, country roads"

Ljuva gamla minnen ifrån ettan.

Ringde Dick med som försökte övertala mig att tänka om. No way bitch jag tänker inte om för jag är fan envisare än den envisaste!

Katten fortfarande borta :'(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: