Vecka fyrtiofem.

Ja men nu var lovet avklarat, har mängder av bilder jag tänkte bjuda på faktiskt :D Har vart ett underbart lov, jobbat aset av mig, myst med katten och vart hos David. Kan inte bli bättre!


(Festat! Här visar Martin hur man dricker ägg - jag försökte men skiten stannade inte i munnen många sekunder innan det hamnade i diskhon)


(Alice ville vara med på ett hörn - här på kostas!)


(Vart ute med Smulan som har någon enorm förkärlek till höga trän etc. Observera, hon kan aldrig komma ner själv...)


(Mellie med sadeln på sig :D )


(Första grisare - då de fortfarande är söta)


(8.e grisare, en riktig best!)


(9.e grisare - ENORM)

Gården jag jobbar på har väldigt få såhär gamla suggor och dessa skulle egentligen gått till slakt efter förra grisningen men de fick inte alla dräktiga så då fick de följa med en omgång till ^^


(Smulan - högst upp i ett träd hon inte kunde komma ner från men efter typ 45 min så gav hon det ett försök iallfall hahaha)


(Nej men titta! Ett spikrakt träd det MÅSTE jag klättra upp i. Hon var rätt söt när hon sen försökte springa ner för stammen...)


(Måttligt suddig bild på mannen min som hittat ett nytt roligt spel på mobilen. Detta spelar han:
- När vi ska äta lunch på bandy grillen, social som fan!
- På toan i typ en timme
- Alla andra lediga stunder)

Hur har ni haft det? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: