at Li's place

Nyss hemkommen från Kalmar och har alltså färdats fyra timmar buss och tåg tillbaka till Gamleby, dagen har vart utmärkt fylld av stress, skratt och tantiga byxdresser.

Ja jag lyckades få hem enhel del faktiskt och inte så mycket av vad jag hade planerat. Bilder kommer, självklart men inte idag!

Det blev 2 kavajer
Ett par chinos
Ett skärp
En kjol
Och alla smycken från www.intensivecravings.blogg.se 
OCH SKORNA SOM JAG NÄMNDE I ETT TIDIGARE INLÄGG IGÅR, de svarta. De är underbara och kommer att pryda mina fötter på kvällens utekväll. Jag fick hjärtklappning när jag klev in på Scorett och såg dom.

Ikväll blir det jeans, vanligt enkelt vitt linne (instoppat ofc som den tönten jag är), svart kavaj och de underbara skorna. Till det har jag smycken från Madde på mig och det blir as läckert!


Jag är fit for fight, ska bara in i duschen och raka benen etc så ska jag äga dansgolvet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: