Förlåt.

Jag har vart ruskigt oaktiv men kom igen, jag har inget internet i lägenheten och har endå inte gjort nått spännande.
För jag har körtelfeber, fränt va?

Ne inte speciellt, jag skulle vilja påstå att det är typ "Gud"s sätt att sätta ner foten och säga ptrooo!
För man får banne mig inte göra nått sa tant doktorn:
- Inte röka (inte för att jag sysslar med sånt heller.)
- Inte dricka alkohol (okej men kan man göra ett litet undantag? Pumpen den 26e liksom)
- Inte motionera (Ingen ridning)
- Inte anstränga sig (dvs. INGET S . E . X )

Kom igen, hur roligt låter det på en skola ett till tio? Det enda som är lite roligt är att jag har en små mysig, halv porrig, whisky hes röst :D Som bitvis faller bort alternativt spricker i nått som låter alldeles förskräckligt.
Aja såhär har mitt liv sätt ut de senaste dagarna iallfall:

Detta ligger i min säng alla vakna timmar, detta är vad jag lever på. Nyponsoppan byts ibland ut mot blåbärssoppa alternativt äppelkräm. Tampongerna används som blodstillande vadd I näsan (jag byter alltså inte tamponger i sängen, det vore äckligt)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: