Jag ger upp!

Fast det blev ganska bra eller hur? Har suttit och lekt i stilmallen nu, jag och två glasvin har faktiskt gjort ett helt okej arbete. Jag är nöjd iallfall och någonstanns känner jag att det är banne mig det viktigaste.

By the way, jag känner mig som Pippi eller typ Emil i Lönneberga ikväll. Full av energi och fula ord men vet inte riktigt vart jag ska göra av dom!

Därför tycker jag att ni som läser ska langa iväg en kommentar med erat favoritplagg som ni kommer att bära till våren - ska ju ut och handla imorgon och behöver lite nytt och fräsht in i min vin berusade skalle :D

Mina 3 absoluta favoriter är:
- Converse (vita, svarta, röda, rosa, randiga, pricka YOU NAME IT! Vill ha ett par för varje tillfälle)
- Jeans shorts
- Brottarryggar på linnena och instoppat (jag är nog den största nörden på instoppat, det är sexigt)

Tack och godnatt!

(behöver jag änns nämna att jag vill ha båda dessa skor och om jag hittar dom imorgon kommer jag också att göra det)

Postat av: Madde

Ska jag köra hela min lista eller? Fan har inget bättre för mig så skickar ett pm till dig med ALLT hahahah förlåt <3

2011-02-25 @ 22:36:15
URL: http://intensivecravings.blogg.se/
Postat av: Madde

by the waaaay, ja har både helsvarta o vita converse nu hehe :D gillart, o jeansshorts måste ja också hitta! o skorna längst ner var <3

2011-02-25 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: