Jippi kajey!

Imorgon är det löning och jag blir lite rikare! Synd bara att jag imorgon blir lite fattigare med, har FYRA räkningar att betala. Iof får jag ju tillbaka pengarna för två av dessa men det suger lite i pengapungen iallfall :o

Och efter som att det är löning innebär det vissa inköp för fröken Bengtsson! Varav en drös smycken från www.intensivecravings.blogg.se som jag rekomenderar stark om ni ska köpa bling till kroppen. Madde som är designer där är otroligt duktig och mode medveten. Priserna är detsutomde väldigt bra (:

Men nu ska jag drömma bort mig i lite nya skor jag skulle vilja ha i min vår och sommar garderob :D



Dom sista godingarna kostar fan 2200:- men gosh, dom är snygga! och från Acne...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: