Måndag.

Första dagen på mitt åtgärdesprogram, det suger. Fast ärligt, det känns rätt bra (shyy, ingen hörde att jag just erkände det!)

Idag har jag skrivit på , hittat mängder av fräsh musik och det gör mig alltid lika lycklig.
Liksom hur glad kan man inte bli när Lady GaGa skrivit musik som INTE låter som den andra skiten hon släppt?
Tur att spotify släppte singeln idag för ett tag höll jag på att dö, Veronica Maggio's singel släpptes i typ helgen och idag kom jag fram till att låten handlar om att hon får orgasm i taxin, i hissen, i trappen & i hallen. Jag klandrar henne inte, men måste man skriva en låt om det? Privatliv verkar ju vara en raritet numera, nått få har men om man har tur kanske det säljs på en auktion? Eller vänta här nu, hon kanske låtsas att hon har ett privat liv!
Slut funderat, hon är som jag det vill säga no-lifers!

Nu är det bara sommarvärme, vita converse och ett par hängelsbyxshorts som jag saknar i mitt icke-liv!

"Svartsjuka föds alltid samtidigt som kärleken, men dör inte alltid samtidigt med den"
- Nån jävla fransos.
Önskar att jag hade skrivit det själv, då hade jag singnerat med "Nån jävla Bengtsson"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: