Monday morning.

Och jag är tillbaka med full styrka igen på bloggen!
Jag lovade ju somsagt bilder på kläderna och de kommer lite senare under dagen!
Så, vad har denna vecka att erbjuda månne tro? För min del blir det mycket träning både för egen del och för hästarna efter som att denna vecka är Mellie's (2,5 åringen jag rider in) sista vecka nu innan vilan och Acke ska sättas igång för hårdträning! Spännande!
Vad mer har veckan att bjuda på än svett? Min kalender säger att jag ska ha två ruttna dagar med kemi (Chemistry don't make life better!) men jag är inte sådär hiskeligt intresserad av vad som händer på atom nivå - sålänge tvättmedlet gör kläderna rena och min mascara förlänger mina fransar (och inte att förglömma min ögonbryns penna ger mig ögonbryn)
Faktum (rektum höll jag på att skriva, fränt!) är ju faktiskt att allt är kemi . Illa!
(Li & jag på bussen till krogen!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: