Tisdag

Måndag, alla hjärtansdag. Det firade vi med fest, ja jävlar vilken fest det blev!
Orutinerade ettor och tvåor kräktes ner sig själva, jag satt och bölade i nån timme eller två, somliga kom ut med att de var bisexuella, andra dansade, ytterligare några drack. Jag hade det galet bra förutom att jag avslutade festen med att gråta som ett litet barn men jag bjuder på den!

Idag däremot mår jag ju som jag förtjänade, jag och Li vaknade upp vid 9e och låg en timme och väntade på att Fungi skulle öppna. Synd bara att vi upptäcker att de öppnar vid 11 och får sitta som två lik och vänta på att skiten skulle öppna. Gott vare iallfall!

Sen sov jag bort hela dagen, haha :D


Jag o tina precis innan utgången :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: