Fredag kväll.

Jag skulle vilja ha den där klänningen, även hennes hår och hennes kropp. Tror ni det ingår i priset?


Jag har myror i benen, imorgon ska jag få åka in till Kalmar och gå på stan med min underbara Madeleine. Det var väldigt länge sedan (: Detsutomde har jag ett par tusen att sätta sprätt på om jag så skulle vilja så det blir ett par inköp.


Bland annat:
- Festskor
- Vårskor
- Vårjacka
- Nått att ha till kvällens bravader
- Lite varddagskläder
- Smycken (av Madde)


Det kan bli dyrt. det kan bli billigt. Har jag riktig tur har inte HM, Monki och Gina fått in de saker jag är mest angelägen att lägga beslag på. Men brukar inte ha sådan tur :D

Gosh, jag älskar kläder!
Nu är det enda problemet att mitt hår är typ 15 centimeter för kort. Mamma övertalade mig idag detsutomde att jag ska bli blond i april. Luggen ska sparas ut med, är fruktansvärt trött på ponnyskiten jag har nu. Den var fin i typ en månad. Nu får det vara nog!
Blond, långt och ingen lugg. Jatack


Postat av: sabina

så fin :D

2011-02-25 @ 19:57:30
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Felicia

Ja håller med, fin klänning, fint hår & underbara skor. Vissa har det bra ;)

2011-02-25 @ 20:32:41
URL: http://fsideoflife.devote.se/
Postat av: Madde

Oh, du kommer ju bli FÖR snygg med blont hår och sexig långt svall.. ;)

2011-02-25 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: