Utpumpad.

Helgen har vart spännande, minst sagt! Väldigt, hm spontan kanske man skulle kalla det.

I fredags kom O ner och höll mig sällskap vilket var väldigt trevligt, var skapligt trött dock.

-inser att pringles + sängen i 2 veckor inte gör en varken snyggare, slankare eller rikare-

I lördags sen så får jag motions nojja, ut och springa sen göra massa situps och armhävningar och grejer. Trött!
På kvällen sen drog jag mig över till Julia o Millan där lite folk kom sen. I brist på annat beslutade M Roos att vi skulle åka till Jönköping (klockan var då NIO på kvällen). And of we go...



I söndags sen efter att jag o Tina vaknat till liv och jag hade hunnit springa en runda begav vi oss mot Viken hem till Tina.

Igår så var det riskettan med Kicki och Filip, det var jätte segt men vi hade rätt trevligt :D
Sen löshoppning med Hanna och Tina, Mellie drutta på näsan öch försöker sticka huvudet i jorden. Självförtoendet fick sig en törn och det var ganska bra ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: