Plask i vattnet och en pinne till ponny.

Red Akke nu på eftermiddagskvisten, summa summarum gick det helt okej. Men fick inte igenom vänster sidan och har man upplevt hur han är som igår så kändes det såklart lite bittert. Men tyckte ändå han kämpade på bra, fick till ett par fina övergångar i skritt till galopp. Dock inte lika vackra åt andra hållet ;)
 
Ganska skönt att bara vara medryttare och rida ett par dagar i veckan. Vi är tre som rider honom, jag, dottern och mamman som äger honom. Som igår var jag super sugen på att rida idag efter som att det gick så himla bra medan idag är jag inte alls sugen på att upp o rida imorgon men det slipper jag ju :)
 
Nu ska jag städa, ser ut som att en tornado har susat runt i mitt kök. Hej ordningsam! Köpte lite nya blommor som pepp efter som att de förra är döda sedan lääänge. Hehe!
 
Ha en bra kväll, over and out.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: