Efter 1 år med grisarna ger det...

... resultat! Är så himla nöjd, inte så dumt att mer eller mindre vara enda elev på skolan som faktiskt vill arbeta med grisar. Idag kom nordöstra smålands grisuppfödare på besök.
Det hela började med att de delar ut ett stipendium till mig :D As glad, betydde sjukt mycket efter som att den jag ska arbeta med isommar satt där. Inte så dumt! Pengar rikare och sen en bukett att döda. Tack så mycket! :D

Sen i grishuset blev jag erbjuden jobbet jag sökt, hon sa att det var 5 veckor och då sa jag det att jag jobabr så mycket jag får och det jag inte jobbar där jobbar jag antagligen på skolan. Och då sa hon att hon säkert kunde fixa jobb hela sommaren istället :D
Så på praktiken får jag schemaperioden. Jag är såååå nöjd!

Puss o kram, nu väntar min pigman i sängen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: