Ekorre cider.

Ja i lördags var det ju 20 års fest för Robin i Blacksta, tänker inte säga så hiskeligt mycket om det mer än att jag har en halv stortå nagel (eller snarare har inte vågat rycka bort den lösa delen av den ännu) och brevid mig står ett par stulna herr skor. Pinsamt? Skapligt. Iövrigt var kvällen kalas trevlig.

Igår stod det på schemat: Nyktra till.
Jag o tove fortsatte dricka lite på morgonen som en återställar, nykter var man vällf rammåt lunch tiden - inte okej! Städade lite, mös i solen och var allmänt dryg. Jo jag åt årets första glass! Den smaka bra (den var ju gratis)

Bjuder på ett dagen efter fylle citat nu, vi har ju en ekorre på skolan som skuttar omkring lite här o var:
Tooove, om ekorren kommer fram och dricker av min cider då kommer jag kissa på mig.
Då ser vi ekorren skena över gräsmattan - den var nog roligare onykter men haha jag höll på att kissa på mig ^^

Lite låtar som spelas i min spotify just nu:
Chris Brown - Crawl (orginalet och remixen)
Britney Spears - 3
Cheryl Cole - Stand up
Iyaz - Solo
Jordin Sparks - Emergency (911)
Keri Hilson - I Like (Jost & Grubert Radio Remix)
Lady GaGa & Beyoncé - Telephone
Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning och Järnvägsspår
Lonestar - You're the reason why
Mange Schmidt - Wingman
Melissa Horn - Med ena foten utanför & Falla fritt
Paramore - All I wanted
Petter ft Veronica Maggio - Längesen
Selena Gomez ft. The Scene - Naturally & I don't miss you at all & Tell me something I don't know
Sibel - Stop
The Script - Breakeven (orginalet och remixen)

Hoppas det var nått som dög ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: