Haha damp.

Jag har en pojkvän, han har nog lika mycket fel i huvé som jag. Och så var det med det, för det är jag glad för.

Inatt fick han för sig att jag inte fick ligga i sängen, alltså puttar han ur mig ur sängen ^^ Jag ill tjutandes, vi är ett konstigt par. Fin ponke.

David är btw. för lång för sängen!


Vet ni vad? Jag är förövrigt helt frälst i en häst vid namn Goldie.
Han är både sjukt i huvudet och galen - precis som jag. Han är dock inget gosmonster dessvärre. Varför kan jag inte fästa mig vid normala hästar? Fast bakom hans hårda ondskefulla fasad är han nog en liten nalle. När man borstar han och han försöker bita en sen kan han helt plötsligt sluta och typ luta kroppsdelen mot borsten och spänna överläppen. Sen brukar han komma på sig själv och då försöker han se arg ut samtidigt. Suck han är nog ett sto egentligen^^


puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: