Hissa och dissa på annas vis

Ja jag känner att det är endel grejjer jag vill hissa - dissa.

Först och främst vill jag hissa HUDKRÄMER!
Det är nån mysko dille jag har, jag äger i dagsläget fem olika hudlotions vilket inte är så mycket men alla är iprincip nya. Den mest använda är Mary Key hudkrämen och den luktar fantastiskt gott men den är för dyr för att skämma bort hela kroppen i. Har tre från bodyshop i lukterna mandel, kokos och mango (ahh mango, älskar mango) osså en enkel nivea soft (inte den där superfeta i liten platt blåburk ursh nej) den använder jag mest i ansiktet och ahhh! Kärlek åt den helt enkelt.

Sen vill jag hissa att VÅREN äntligen är kommen!
Och allt vad det innebär, imorgon om jag sover på skolan ska jag mysa ner mig i solariet och känna hur cancern gossar in sig i min kropp. Men hallå jag vill inte vara blå vit längre det uppskattas inte längre!

Osså vill ska jag hylla VÅRKLÄDER!
För hur fantastiskt är det inte att äntligen slippa den tunga vinterjackan egentligen? Helt fucking unbeliviböööl *massa utropstecken* Fast det får väntas till påskalönen kommit (som jag också vill hissa men känner att nej nej nej inte idag) Iallfall så ska jag när nästa månad är kommen åka med mamma in till Kalmar och införskaffa en vårjacka men jag vet inte vad jag vill ha :o Som vanligt, vill ha en rock men nej samtidigt inte. Den är inte så najs grillkvällar helt enkelt så tror det blir som det alltid blir, en hederlig sportjacka som är lite tunnare. Det är min grej helt klart! I övrigt har jag dille på höga kjolar och randiga linnen och såklart skjortor! Så ja det ska köpas in snart ahh me lajk!

Osså vill jag dissa lite med, mest för att få gnälla av mig...

Först vill jag feting dissa RESTER!
Ja det säger sig själv eller hur, finns det nått tråkigare med skolan eller? Jag skrev idag ner alla mina resten och fick en enorm klump i magen. Hur i hela friden ska jag hinna med nått annat är o plugga?! Nej urshli pushli på det.

Diss nummer 2 delas faktiskt ut till min egen älskade POJKVÄN...
Inte för att han ska få hela äran i dissen men hans överaktiva damp ryck på kvällarna uppskattas inte alltid. Fast det är väll vad som gör min David till just David. Men min hjärna är redan fylld med luft och behöver inte att han ska försöka trycka in mer luft genom mina öron... How ever är han bäst trots allt sina egenheter <3

Diss nummer tre går till HUVUDVÄRK och DÅLIG LUFT i svinstallet. (jag känner att jag kan inte ge tre hiss och fyra diss, det går inte då får ni säkert en känsla av att jag är jätte surig och gnällig - vilket jag iof är)
How ever, here it comes! Som många säkert vet har jag haft huvudvärk till och från sen i höstas och ibland haft så ont att jag inte kunnat vara i skolan trots åtskilliga huvudvärkstabletter. Och nu har det satt igång igen, i nära två månader nu har jag haft huvudvärk ständigt. Och ja jag vet, läkare är jävligt bra men jag tror det sitter i synen alternativt min onda muskelatur i ryggen. Sen då svinhusets pissiga luft, ja munskydd är jätte bra men att behöva byta varje timme för att det är fullt med damm är INTE okej. Detta gav mig febertoppar på kvällen vilket är allt annat än najs. Men men jag lever, än sålänge!


Idag har jag också tankat Hampus moppe vilket var en intressant erfarenhet tyckte min intresselåda jag har på axeln. Först och främst upptäcker jag att blinkersana inte funkar och inte har moppe jäveln backspeglar så ser inte ett piss. David o Henke kör bakom mig och tutar och jag vänder mig bakåt men ser inte ett skit och är livrädd för att det är polisen (traktor pappret är hemma i ett brev) sen när jag ska tanka hittar jag inte det förbannade tanklocket efter som att det sitter i GOLVET (vafan gör det i golvet lix?! ) sen tankar jag vilket går bra men sen ska jag starta moppen, har bromsen intryckt men det tyckte moppen inte var tillräckligt utan ville testa min styrka med så när den väl startar drar den iväg med mig i släptåg. Oj oj oj vilken syn och oj oj vad jag svor...
Nej ingen dille på mopeder precis!

Puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: