Hm

Jag känner att min blogg har fyllt sig av massa skit - typ skit dagar. Bådar inte gott men vafan - jag är en sur och bitter gammal kärring.

Idag är en skit dag, fast det är fan ta mig mitt fel. Jag har aldeles för mycket i skallen och ikväll ska jag rensa! Nu får det vara nog, om jag är arg och irriterad 1½ vecka innan mens är det fan för mycket. Då är nått VÄLDIGT fel. Bitter, tvär och sur brukar jag vara 3-4 dagar innan mens och det kan jag eventuellt leva med.

Fast det var värre innan idrotten, hade styrketräning och fick agera ut lite ilska. Imorgon ska jag ut och springa, så nu jäklar! Lisa berättade om en snitslad skogsväg, kan det bli mer prima eller?! Där är ju risken minimal att jag möter nån som kan tycka att jag är knasig när jag skriker och morrar åt mig själv. Jag behöver verkligen rensa luften, fy satan vad vältränad jag kommer bli. Satsar på 6-pack till sommaren (eller jag får inte det men jag får tre sträck rakt över magen som visar vart de sitter) så nu jävlar! GAH!

Får se hur mitt lilla speak blir ikväll, men om jag är på samma mood som just nu kommer jag nog kunna klämma ur mig allt.

För övrigt vill jag hissa en person i min blogg idag :D
Sofia Grenfelt får dagens hiss - för hon gör mig alltid jätte glad oavsett hur bitter och sur jag är! Snacka om en fin människa där :)

Puss o smek nu ska jag fortsätta lyssna på silverstein och det där, kolla in vetja ;)
( ANNAS-DÅLIGT-HUMÖR-LISTA )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: