En vecka sedan sist.

Hej hopp, bra uppdatering.com som ni kanske märker. Men hallå vad gör det?

Inget har ju egentligen, har festat och myst och vart hos Mellis. Förövrigt så är det sjukt kallt ute, galet vad tusan! 

Jo btw, var på pumpen i lördags. Det var sinnessjukt as usually men vad ska jag göra åt det? 

Jag gör vad jag vill, med vem som helst och det kan ingen ta ifrån mig. Jag är fri!

Langar lite bilder på det som hänt under den gångna veckan!



Har vart i Skara på semin station där som ägs av Viking Genetics. På bilden ser ni tjuren B Jurist som dragit i 47 miljoner på sin sperma. Lix redig kar det där! Resan var hel nice, vi i våran buss beståendes av Lena Maragareta "pumpa på gasen", Filip, Li och Bosse sov hela vägen upp till Skara men vaknade till väl framme på vandrarhemmet där vi klunka i oss några grogg för mycket - ovanligt? Knappast.
Dagen efter var vi ju mer än skapligt bakfulla men det vare värt!



Outfiten innan pumpen, Tinas klänning i strl XS. Ja det var som ett korvskinn och jag vet inte hur jag kom i den!



Ungefär sådär nöjd var jag under hela pumpen rundan, det var fint som fan! Träffade gammalt gott folk som bla. Coffe och Farne samt folk från gymnasiefesten (som jag helst vill glömma) typ Joel haha



Idag så var det upp och hoppa kvart i 5 för att åka med Li vid 20 över 5 till Segelrum för att vara jobbig praktikant jävel ;) Mjölkade och hade mig. Riktigt skoj förutom att jag var sjukt trött haha

Puss! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: