mhhh

Om 24,5 timmar är det 2011, sinnes sjukt!
Detta året har gått sinnessjukt fort. Ska försöka summera det jag minns :D
- Jag mådde synnerligen utmärkt bra i tre hela månder
- Grisjobbet satte fart med buller och brak på Ullevi där jag också hade en mysig praktik
- Jag och David firade ett år, underbart och värt att minnas dock vårt sista (:
- Fick hem Mellie :D
- Det tog slut mellan mig och David, ingen större förlust dock. Inget mer med det (:
- Livet som singel, underbart! Vart länge sedan
- Träffade Joel och det var inte det sämsta jag vart med om!

Såklart har mycket mer hänt men en kväll med boxen och sjukt fint sällskap hemmar minnet en aning - onykter är jag också!


puss


Postat av: Anonym

Den där Joel låter som en alla trevlans kille, vad är det för en? ;)

2011-01-03 @ 00:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: