Pung.

Svettig sådan också, igår efter att jag kommit hem från Micke och Mattias (efter att ha städat efter alla äckligt fulla elever, bl.a mig :D ) så var det bara fort som fan in i duschen, sätta sig på bussen till Kalmar och sedan dra ner till Malmö. Jag sov, gott. Faktum är att jag var så utmattad så att jag knappt hann sätta mig i bilen innan jag somnade igen.

Idag har vi gått på Malmös gator, hittade en otroligt fin röd och svart bh som mhh den var verkligen kärlek!

Jag klagade hos tillverkarna,
de kunde inget göra.
Jag blev arg och skakade på huvudet.
Jag får väll vara missbildad ett tag till.

Blev tvungen att gå ner en strl runt om efter som att jag är så smal (tydligen) och då automatiskt upp en kupstrl för att det ska passa. Jamen grattis fröken! Nu kan jag stoltsera med 65 <--- ingen som tillverkar det i denna kup strl ----> G.

Aja, hellre det än att vara för fet för att hitta en BH. Tänk att ha typ 200A :O haha

Från det ena till det andra, kommer få äran att iår igen ha jul på nygård. Jag hade förra året men i år så ska ju folk vara så förbannad bistra. Inte nog med att pollen min inte får gå i samma hage som de övriga för att hon krypit under tråden 2 ggr.

Vart tog du vägen?
Den där du var igår tycks aldrig komma igen
jag saknar gårdagen
för det du är idag är inget att vara stolt över
jag är trött
Vart tog vi tre vägen?


/sexig städtant i blommiga strumpbyxor + mickes XXL pucko tröja :D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: