Redovisning 3.2.1 PANG

Jag är nervös, inte för att prata inför en publik på runt 20 personer utan för att Poppe ska kläcka ur sig något mindre roligt. Jag vet att han kan, jag vet att han vill men om han gör det ska jag stycka han. Så är det bara!
20 över 11 då smäller det, wish med luck!

Gårddagen spenderades i stallet, vet nu varför Mellie är svullen i sina karleder bak. Hon har mugg och det inte lite heller! Dessa förbannade vita jävla ben, alltid nått problem med dom! Men men, ska prata med Kim som har nån salva man kan smörja på. Hoppas att det blir bra. Sen fick hon på sig ett osnöigt, rent LILA täcke igår och guuud så fin hon blev. Älskade lilla bebis <3

Igår så var jag även en stund hos Li tillsammans med Johan och Jocke Bacon, framåt 11 på kvällen drog jag och Bacon hem till mig för att sova. AS TRÖTT! Osså imorse på toppen av allt väcker Jocke mig vid sex när han skulle gå upp och åka till jobbet, jamen roligt! Piggnade till fort dock så spenderade en dryga timme framför tv'n och såg första avsnittet av julkalendern och det ska jag fortsätta med! Den verkade rätt bra faktiskt :D

Såhär snygg var jag imorse (måste vara luggen och de porriga shortsen som gjorde det hela) :



Puss hej!

Postat av: Martin The Edge

Ja dom shortsen var ehh..hmm..inga kommentarer

2010-12-01 @ 11:15:25
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Simon S

du har ju så jävla fin kropp

2010-12-03 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: