guldfisk WARNING

Rent allmänt sådär, varför blir inget som jag vill, aldrig?
Efter solsken kommer regn, och det är så sjukt sant. Efter varje raka kommer en kurva och man kan inte göra nått åt det. Man tar skydd bakom händerna för alla slag som kommer likt en arkad. Jag vet inte men jag kom fram igår till att jag är aldeles för dålig på att ta hand om de kompisarna som verkligen bryr sig, jävligt osmart!
Men det ska det tammefan bli bättring på (: Nu har jag också sorterat ut lite folk jag inte kan lita på så det är lite lättare nu må jag säga. Egentligen skulle jag vilja ha ett eget litet samhälle och bara slippa alla <--- men hur tråkigt skulle inte det bli i längden?
.
Förövrigt har jag sökt jobb på mc donalds i västervik, HJÄLP! Fast det är säkert massa sökande, så jag får det säkert inte men det är helt klart värt ett försök! Ska även söka på ica, det skulle vara sjukt chill (;
Flyttar ju somsagt till åby 1 juni eller nått => galet jävla kungligt! Jag fixar inte riktigt att bo med nån annan så jag ska bo själv. AH!
.
Lite tråkigt att David slutar trean nu men det ska vi klara *tummen upp*
NEHE... nu ska jag packa grejerna till sälen!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: