I see you

All that's beautiful
My senses touch your word I never pictured
Now I give my hope to you
I surrender
I pray in my heart that this world never ends
I see me through your eyes
Living through life flying high

 

Lagårn + grishuset idag, vi skulle börja 5 idag så upp o hoppa kvart över 4 och börja traska. Kastade i mig i all hast två korvbröd m. skinka och en kopp pissljummet jordgubbs te som smakade utsökt trots den mesiga värmen.

Morgonen gick i rasande tempo, startade mjölket åt Linda och gick sedan upp till grishuset och var klar efter en timma (inte illa pinkat!) sen ner o mjölka två spannkor och tillslut lite välförtjänad ledighet fram till ett :D
Imorgon är sista dagen sen är jag ledig i typ två veckor sen är det midsommar och jobb på skolan, tätt där efter börjar jag på Ullevi. Ursh är himla nervös för hur det ska gå :( Känns som att jag är himla dålig där, på skolan kan jag grishuset i sömnen men Ullevi är som en helt annan planet och det är så stort och mycket att hålla reda på. 
Nu i veckan skulle Anette spara nån kull åt mig så att jag får testa att kastera stående (alltså inte hänga dom i ställningen som jag annars gör) med sax efter som att det är så dom gör på Ullevi. Jag kan för fan inte änns använda sax har fel grepp så blir helt sepe med Ingrid som är boss sa att kan jag inte klippa med sax så kan jag lika väl sluta med grisar nu. Tack för den! Så nu blir det till o träna! 
Det andra jag är nervös över är att jag jobbar helgerna själv och det är inte bara en gård utan Dvärgsta med där de har sina slaktsvin WOHO! Så då ska jag behandla och sköta allt själv och desutomde ta min cykel och pallra mig till Dvärgsta som ligger typ en halv mil därifrån UPPFÖRSBACKE. Yeah right, jag kommer bli vältränad utav bara fan...

Aja hoppas att det går bra iallfall :)

Saknar mig David, hoppas att det är dåligt väder fram till onsdag så att jag kan åka till han :) <3

 

Puss

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: