STUDENTVECKA - fest

Efter att underbara Frida hade vart hos mig och fikat och givit mig en oväntad inflyttningspresent (lös te, te doppare, doppar filter och två sköna gröna muggar) så begav sig jag och David till Sofia och Maggis där man fick lyssna på studentsången de skrivit. Välskriven tycker jag allt!

Vidare till Thorsti Wood och alkoholen började göra sig påmind haha. Sen försvann vi till Aregren där man fick skåda Anton o Göth i bar överkropp samt Aregren som inte var en lika härlig syn. Var nära på att kräkas, hår och fett är inte min grej alls faktiskt.
Där avbröts det sedan när Aregren spårade ut och började klämma alla på tuttarna (mig och Elin), utdeleades bitchslap till honom så då åkte vi ut.

Hos Friman hamnade festen slutligen, utomhus efter som att det luktade vidrigt mycket katt pink inomhus så där gick inte att vistas. Efter ett antal tall bilder med Paulina, prat om den ståtliga tallen, mer dricka och allmänt trevlig stämning begav sig jag, David och Frida hemåt för att sova :)

Tack för en lyckat kväll!
Bilder vid den ståtliga tallen kommer när Filippa laddat upp de på FB :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: