You belong with me - Student vecka!

Ja nu var skolavslutningen färdig, känns skönt men endå sjukt jobbigt :(
Mest jobbigt är de underbara människor som slutade, de är enormt saknade!


Förutom Annes enorma medalj så hade jag nog mest udda studenthängen, inte en enda ros delades ut!
Lilleman fick en traktorgrävare, Hemlösa Hän-Erik fick en aldeles egen dumper haha, Ronny fick ett rösa fluffigt o glittrigt trollspö så att han kan trolla fram en perfekt brud med stora tuttar, Anton fick en gris, David fick en gris och en liten pekbok med mäkriga maskiner i osså Alice fick ett BÄR!
De är nog de personer som förgylt mina dagar och nätter mest under dessa 2 år!
Jag själv fick tre rosor, en röd av Anton, en blågul av Davids familj och en stor ros av David <3

Sen begav vi oss hem till David, trött som ett as och höll på att börja lipa hela tiden (ja jag var helt utmattad, över trött och jävlig) sen kom allt folk och mina päron. Dom skötte sig prima och mamma tog jätte fina bilder på mig och David som jag ska åka hem så fort jag bara kan för att hämta. Ska förstora några av dom och rama in :)

Vidare sedan till Anna och hennes sommarstuga med Christina (Mamma Sandberg) där så var jag så utömd på ork så bara hälften hade vart nog, sluta med att jag stod i Davids famn och grät efter det pös jag hem och sov i hygien i två timmar för att sedan väckas vid 5 av Apan :) Jobba, sen ner till lägenheten och sooova. Väl förtjänt! På eftermiddagen sedan kom David förbi och hälsade på, underbara underbara älskade människa som snart vart min i hela 10 månader. 10 fantastiska månader!

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra! Bilder från studenten kommer inom kort :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: