bajs på dej.

Eller nja inte riktigt, mest på mig!
Men kärlek åt denna dagen, hade sovmorgon till ett vilket verkligen behövdes när man kände sig som en halvdöd zombie. Inte najs (zombie alltså)

David har nu komit fram till att jag färgat håret, men han har inte sagt nått hurvida jag borde raka av det eller behålla färgen. Han är lustig, men jag gillar han endå!

Snart mat, nej inte najs! Är nått mysko som vanligt, varför kan inte skolan köra med hederlig jävla husmans kost istället för äcklig mat man aldrig hört talas om? Jo visst man ska prova nytt men det kan väll iallfall vara välsmakande eller är det för mycket begärt? Herregud, anna goes gnäll kärring men lev med det.

Ikväll står det plugg på schemat men om jag känner mig rätt kommer jag inte göra nått alls, typ sitta och uggla vid min älskade dator.

Och jo, by the way. Min mobil är paj, eller rättare sagt mina högtalare där jag hör vad du säger. Så ringer du tar det typ 5 min efter att jag svarat innan jag hittar knappen till högtalaren. Inte änns en toast av 5 på det ni, kalas tråkigt!


Postat av: Ida Alfredsson

Jag träffade din mor för några dagar sedan =P

2010-03-08 @ 21:32:18
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Anna Bengtsson

Ahh trevligt :D Jag hoppas att hon hälsa (antagligen inte, krävs ju för i tusan en förklaring på 2 timamr för att hon änns ska veta vem min pojkvän är haha som jag vart tillsammans med i 8 månader, suck!)

2010-04-12 @ 19:29:20
URL: http://monifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: