Nöjes Pumpen

Jamen så var det ju det där, första krogbesöket! ÄNTLIGEN, eller ska kanske säga HURRA till att känna att man är där på lagligt vis och inte som 16 och 17 åring?

Kvällen/eftermiddagen började med att jag inser att min plånbok blev stulen i fredags när jag var på fest hos lite linköpingsfolk. Inte najs alls faktiskt, så ringde och spärrade kortet.

Sen begav man sig ner med tina till alice och sen vidare till pumpen, full och allmänt lycklig och plånbokslös. Tack Tina och Kim för att ni pröjsade tillfälligt, hade gått åt helvete annars!

Kvällen gick i 120 knyck, tänk vad tiden kan skena :o Helt ofattbart, minns bara att jag:
* Dansade aset av mig
* 3 smirrnoff, rosa pantern och pina colada
* Danne aka svans
* Tre killar står och glor på mina tuttar vid garderoben där jag skulle hämta min väska.
1.a " Vilka enoooooooorma brööööön!"
2.a " Är dom äkta?"
3.e sticker fram fingret o petar " Ja det är dom :o "
Haha... Och vafan är det, två fettklumpar?
* Den 65+ åriga gubben som för kvällen sa att jag var tjock och dagens snygging och att tina var gammal. Han var söt.

Ja för kvällen var man iför min nya älskade svarta höga kjol med guldiga knappar på, mmmh me lajk mutchooo! Samt ett vitt linne med ett rosa spetslinne ovanpå osså conversen då ;) Dans i 12+ kändes inte najs.

Tack för detta vackra minne! :D

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: