skit dag!

Hade säkerligen sveriges värsta skit dag igår. Efter att Andy kört min till Lkpg och jag ska gå och fråga varför det inte står "Kalmar" på nån av perrongerna.
- "Nehe du sista gick 16:xx" 
Jaaaaha tänkte jag, får la åka till Västervik och sedan Vimmerby då (kommer ta huuuundra år)
Men nehe inga bussar från V-vik till V-by. Nehep, då fåre bli en biljett till Gamleby då...
Pengarna var slut på mobben så kunde inte ringa, 180 spänn kvar i plånboken och blodsockerfall. Jodå jag mådde som en prins, men när David undrar vart jag ska sova efter som att han har nyckeln döööör jag. Fick sova hos Torsten, tack så mkt.
MEN i sista sekund går Albin med på att köra till Vimmerby från V-vik :D Så nu sitter jag här, skit nöjd haha!
Det var jordens dyraste resa från Lkpg - V-by : 380:- Med tåg kostar det 72:-

FY TUSAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: