En helg hos familjen Lloyd-Williams

I fredags begav jag mig till Ringarum i Rajkens bil, om man tycker att folket på skolan (vissa två, inga namn nämda) kör fort skulle ni åkt med honom. Ja åksjuk var bara förnamnet, fort som satan gick det, dödslängtan var enooorm!

Väl framme så åt vi etc etc. Sen på lördagen var vi ute i det fina vädret och jaga tackor + lamm som ansåg att gräset var grönare på andra sidan (....) och kollade på när Rajken och Andy byggde hönshus. Mycket roande, särskilt hans mamma som stressade ihjäl sig på typ inget alls ^^ Skrek gjorde hon iallfall, panik fick jag på henne iallfall :)

På kvällen grilla vi och det fina vädret försvann och blev regn och åska, väääldigt skoj! Så vi fick sitta inne och äta - gillades enorm! Var ju kallt ute haha.

Resten av helgen sov jag, pratade och lekte på datan ^^


regn regn regn - usrhli pushli!


Hur har eran helg varit?

/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: