Födelsedagsfirande @ vimmerby

I fredags begav vi oss mot Vimmerby jag och David. Käkade lite på Bryggeriet med hans päron och sen gick vi och la oss.

Idag kom massa släkt osså hem till David för att dom skulle fira Erik (pappa sandberg) och David (sonen sandberg) Och det var väll trevligt osså, tvillingarna underhöll stackars Karin hela tiden så hon sover nog gått inatt efter att ha suttit på bussen halva natten innan från Göteborg - Liseberg ^^ Själv satt jag och kände mig sjuk i en fotölj haha!
Mätt som få tack vare Christinas goda mat :D Haha inte illa, fick även veta att David är en hejjare på bearnäs sås (från GRUNDEN) ja det ska han minsann få bevisa!

För övrigt så kommer mina päron *ja jag är lika rädd för detta* äta student mat hemma hos David! OMG jag hoppas att mina kan uppföra sig, how ever pappa är ju rätt charmig trots alls (hoppas att dom är åt det blå hållet för guuuds skull)

Sen fick jag höra om en film som dom visar en gång om året typ, på David när han är 2 år. Den måste jag se HAHA han mobbas fortfarande efter 17 år så den är nog väldigt sevärd.

Iallfall så drog vi oss mot stationen sedan för att dimpa av mig, ursh hela två veckor tills jag får ha min kära sängvärmare i sängen igen :( Fast att komma ifrån varann är ju bra - det vet jag. Men hur blir det efter studenten? Kommer inte se röken av han i sommar, inte alls pepp på det :(

Iallfall så har jag en veckas praktik framför mig - känns rätt bra! Och sen tre dagars restarbetes dagar och sen två dagars ridning sen åker jag mot Ringarum typ

Puss o kram - snart ska man hoppa in i duschen och prova nytt balsam. Spänningen är OLIIIDLIG!

btw. uppdaterad spellista för dagen ;) Ny najs musik på!
ANNA PUCKING BENGTSSON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: