Gröntveckoslut

Ja nu närmar det sig med storm steg, förberedelserna är i full gång ska gudarna veta! Jag, Fille (Min pinatã), Johanna, hoppsystern, A-K och Maja (och idiot solen) har hand om tramptraktorkörningen! Så vi har reparerat, hämtat halmbalar, tvättat och planerat! Sol-idiot är jätte stressad och tror att jorden kommer gå under medans vi andra mest chillar och inte alls förstår oss på hennes konstiga beteénde. Hmm, men fredag + lördag kommer det bli stress men vafan det fixar vi!

Bjuder på lite bilder jag knäpp än så länge av veckan :D


Traktorn startade inte när vi var i Ullevi och skulle hämta halmbalar. Startmotorn var dööööd. Iallfall typ 150-200 balar och jag svettades som en gnu uppe på loftet där jag ensam kastade ner balarna till Johanna, hoppsystern och Maja som sedan kastade de vidare till A-K och Sol-idiot som staplade dom!
Btw. Jag körde den där traktorn sedan, livrädd var jag! Tvärs över körgår'n på 1ans växel - första gången på ett år!


Reparering av traktor, Hän-Erik testade om den funkade!


Göth visade sin (med hans ord beskrivna) "Heta snopp"


Puss och smek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: