Jag åldrades

Idag skulle jag o mamma handla kläder och kolla på BH.

Först var i bögholm för att prova BH på underklädes aka tant affären här. Jadu haha hon kastade fram lite fula äckliga Bhar som jag provade. Det var som en sjukt vidrig tidsresa, i samma stund som jag fick på mig de hemska sakerna blev jag pensionär.

*sätter på mig en svart sak som ska likna en spets BH*
*Mamma gluttar in skallen och ska höja axelbanden*
- Resultatet av att ha höjt axelbanden var att INGET hände, HALLÅ?! Vad fan äre för stil lix, vem skapar en BH som är så elastisk i axelbanden att man inte kan lyfta tuttarna en halv cm?! Sen särade bharna på tuttarna typ 10 cm, vart försvann min annars jävligt naturliga klyfta? Nej fy fan för den skiten.
Och när expediten räcker mig en ful sport bh så sa jag stopp och belägg den där rör inte änns mig. Mina nuvarande BHar är var och en värd 1000 spänn varför skulle jag änns vilja sätta på mig nått som är så osexigt och fult att jag känner mig som en pensionär?! Nej tack.

Sen åkte vi in till Kalmar för att leta jeans jacka, efter typ 5 timmar fann jag en som var rätt snygg! Bilder kommer nedan:


Ett linne från Vero moda men som tydligen var en t-shirt (bytte linnet för jag såg att det var ett litet hål på men nån hade lagt i fel hög så fick en t-shirt, men still najs :D )


Lång skjorta från HM med resår under bysten, blir najs till leggings :D




Randigt längre trekvarts tröja med puff arm. Galet söt :D Passar till leggings med



Osså jeans jackan då från Vero Moda, rätt najs men än så länge är den ingen favorit jacka men det blir nog bättre efter mer användande :)

Allt jag köpt utan jacka kommer bli najs till leggings och på måndag ska jag in till Lager 157 med fritid så då ska jag köpa leggings och lite nya smycken etc :D

Puss och hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: