Lite såhär seg uppdatering du vet!

Ja dålig uppdatering kan man väll lugnt säga att det råder. Men just nu händer inget typ - har praktik på en grisgård utanför gamleby och detta är det spännande som hänt:

- Slaksvin (gris upp till 100 kg denna vägde väll typ 50 typ ) satt fast i fodertråget och kom inte loss. Jag rädda den hahah!
- Sugga satt fast under grinden, Pia fick såga i grinden för att suggan skulle komma loss. Sitter så mkt nerver i nacken så var ett under att hon fortfarande levde eller kunde gå (ofta dör de tydligen av stressen) men hon klara sig med bara typ "bränn" märken.
- Jag har behandlat massa smågrisar :D Är sprut rädd så!


I övrigt saknar jag David, det är väll bra antar jag. Alla behöver vi komma ifrån varann ett tag och detta är nog bra för oss båda :) Men att kunna ha täcket ifred, ingen som snarkar, sparkar eller pratar är såå tråkigt. Värst är att ingen håller om en tills man somnat, inga dofter, ingenting finns där! Har en t-shirt som luktar David men det är inte samma sak :(

Btw har jag hittat ett jätte bra balsam som luktar galet och fräsht gott, håret blir desutomde väldigt lent och fint! Franck Provost heter det och ser ut såhär: [IMG]http://www.beautesse.at/Trends/BEAUTY-NEWS/Haar-Trends/Franck-Provost/Franck-Provost-Produkte/Franck-Provost-Haarpflege-Serie.jpg?1261753876[/IMG]

Aja nej nu ska jag återgå till msn och fb!

btw lite fräsha och bra spotify länkar :
Aleksander With – Worth It - feat. Lene Marlin
Aleksander With – Still Awake
Adam Lambert – For Your Entertainment
Alesha Dixon – To Love Again
Chipmunk Feat. Esmée Denters – Until You Were Gone
Chris Brown – Crawl
Erik Grönwall – Crash And Burn
Jason Derulo – Ridin' Solo
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]
Keri Hilson – I Like - Jost & Grubert Radio Mix
Leona Lewis – I Got You
Selena Gomez & The Scene – I Don't Miss You At All
Selena Gomez & The Scene – Tell Me Something I Don't Know
Shontelle – Impossible - Main
Regina Spektor – No Surprises
Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit
Jamie Foxx featuring Justin Timberlake & T.I. – Winner
Christina Aguilera – Not Myself Tonight


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: