Tankar

Jag åkte hem från Ankarsrum igår (ja inte tusan gick jag) och på stationen sitter två alkohlister och den enas son. Sonen var mellan 16-18 år gammal och jag tyckte så uppriktigt sagt synd om honom.
Sonen + hans grovt alkohliserade pappa skulle åka samma buss som mig och sätter sig på sätena brevid mig.

Alkis Pappa
Sonen

AP - Är du arg på mig för att jag är full
S - Nej

Min tanke var, hur fan han inte kunde vara arg? Ja det kanske inte är så lätt att vara det på sin egna pappa men jag ghade vart fly förbannad.

How ever så sitter jag och Tove och drygar. Skulle åkt och ridit och blivit fotograferad idag men kände inte så sugen på det.

I måndags var jag inne i Västervik på Lager 157 och köpte ett randig Frank Dandy linne och ett par svarta leggings för totalt 210:-. Rätt nöjd :)

Ne hade bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: