Elmia 2010

Igår var det upp och hoppa vid 6 på morgonen, snabb dusch sen bli hämtad av Thorsti för att bege sig upp till skolan där bussen väntade!
Vi hann åka så långt som till Blacksta (ligger en bit utanför Gamleby) sen smälde förarens sidoruta, antagligen pågrund av spänningar. Så då fick vi åka tillbaka till Blacksta skola där vi bytte buss.

Vidare mot Jönköping, 1 halvtimme försenade men men. Jag sov som en stock hela vägen! Visst är det skönt att sova i bussen/bilen/tåget? :D 
Sen in på en föreläsning, "Säkert bondförnuft" där vi fick se en man i bara kalsonger :3 Han skulle visa sitt halva ben + protes. Fy! Han hade en för stor overall på sig och fastnade i skruven till hacken, aj aj aj! Har alltid sagt att overall är dåligt (främst fult).

Sen spenderade vi de resterande ämh 5 timmarna på utställningen, roos, pär, lalla, bobbo och henke följt av mig i släptåg. Jag har nog aldrig sätt så mycket maskiner i hela mitt liv :D Frågevis var jag också! Höhö

Hem sen vid 3, jag sov gott! Väl hemma brände jag maten i ungnen, åkte till stallet med Li och pillade lite med Mellie. Hade ösregnat hela dagen så volten var som en miniatyr av östersjön. WOHO!

Fick nyss veta att det var snö i Målilla, jag dog. STENHÅRT!


(Min nya fina tröja från Elmia :D ABSOLUT BONDE - I like it dirty )

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: