Fantasi lös. (skulle laddats upp igår)

Jahop, dålig uppdatering IGEN!
Egentligen är väll det ett gott tecken från min sida efter som att jag vanligtvis har mer mig min älskade dator till alla lektioner och då blir inte sådär himlans mycket gjort. Skapligt skoj nu när jag sitter på ett beg bestående av fyra förbannade uppsattser... Hm bra jobbat Anna!

Hur eller hur så har inget intressant hänt, har arbetat med Mellie mycket denna vecka och det kommer ni att få följa här i bloggen som nu fått lite tydligare riktningar unghäst träning - mode - mitt liv, salig blandning eller hur :D

För er som inte vet vem Mellie är och varför jag har henne kan jag ju dra lite kort om det...
Camellie B som damen heter är ett 2 årigt svhbl sto e. Camaro M ue. Tolstoy, jag har henne för att ägaren inte har riktigt tid att träna henne inför tre års testet. Hon är btw. till salu om någon skulle nappa (; Så det ni kommer att få följa i bloggen är daglig träning, löshoppning och inridning (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: