Härligt!

Okej, just nu vill jag bara sjunka genom jorden och inte komma fram föränns allt är bra igen.
Men det är ju ogenomförbart, ibland måste man möta rädslan i ögonen.

Orkade inte psykiskt åka ut till Fendi idag, det går bara inte. Vet inte änns om jag fixar att sova själv inatt.

Iallfall så tog jag mig själv i kragen och begav mig ut till tok fian i stallet (:
Började med att prassla med schabraket och plastpåsar på ryggen, bakom henne och över rumpan samt klappa igenom hela kroppen. Gick riktigt fint så jag smälde på schabrak + gjord och begav mig ut till volten för att longera.

Haha oj min store tid vad hon brallade, kände mig inte mäktig där jag stod hållandes i det lilla repet när hon hade bakbenen i luften mestadels av tiden (blir skoj sen när jag ska börja sitta på henne).
Lade upp en bom som var upphöjd på ena sidan, jo men visst kan det bli hopphäst av henne minsann! Hon hoppade riktigt fint på somliga av sprången :D

Sen är hon en hejjare på balanstrav, vilken svansföring och fjädring i steget. Haha "Kolla vad snygg jag är!"

Synd att jag inte hade någon som filmade oss, kanske bra också iof. jag såg nog rätt ynklig ut (;
Värt att tillägga är att jag longerar i endast grimma...

Hur som är jag kalas nöjd över henne för dagen :D

Amen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: