Jobbar igen...

... min inaktivitet. Har inte hunnit blogga efter som att jag haft så mycket att göra! Slänger in en drös med bilder vad som hänt den senaste veckan iallafall :D
 
(Har åkt massa traktor med David, snacka om träsmak i rumpan!)


(Hjälpt Elin i kalvstallet, glamoröst eller hur!)


(Åkt traktor till Falköping, agerat mattant åt en drös hungriga bönder och sedan åkt hem det tog 5-6 timmar att åka dit)


(Hittat världens bästa strumpbyxor på HM, tror de heter lift up eller nått AS BRA!)


(Gått i skolan i VÄRLDENS sötaste och skönaste kjol från HM)


(Fått hem en polle. Lilla Camellie B "Mellie" ska jag träna inför 3 års testet. Hon är e. Camaro M ue. Tolstoy)


(Insett att jag behöver tvätta - strumpbyxor är jäkligt kallt nu!)


(Bonde söker fru började igår och efter det var det inflyttningsfest hos Lill Otto!)


(IDAG - Bakis....)

Puss hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: